برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی

برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی
کارگاه‌های دانش‌افزایی اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی با موضوع «ارزشیابی مبتنی بر لایه‌های فهم» و با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید، در قالب ۱۱ گروه درسی و طی ۱۱ هفته متوالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، کارگاه‌های دانش‌افزایی اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی با محوریت «ارزشیابی مبتنی بر لایه‌های فهم» برگزار می‌شود.

این دوره‌ها در ۱۱ گروه درسی و با موضوع «ارزشیابی مبتنی بر لایه‌های فهم» از ۲۳ خردادماه تا ۷ شهریورماه ۱۴۰۵ و به مدت ۱۱ هفته متوالی برگزار خواهد شد.

تدریس این کارگاه‌ها را استاد ایمان کاظمی‌مقدم بر عهده دارد و تاکنون ۳۵۰ نفر از اساتید برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، هر هفته روزهای شنبه حدود ۳۰ نفر از اساتید به‌صورت حضوری و ۳۰ نفر نیز به‌صورت مجازی در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت و از مباحث آموزشی دوره بهره‌مند خواهند شد.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، توانمندسازی اساتید، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های آموزشی آنان و ایجاد آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ عنوان شده است.

این دوره‌ها با رویکرد ارتقای کیفیت فرآیند آموزش و ارزشیابی در مدارس علمیه و با تأکید بر آشنایی اساتید با مبانی و شیوه‌های «ارزشیابی مبتنی بر لایه‌های فهم» برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این برنامه به‌همت اساتید و نخبگان دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.


كد خبر: 65345  |  تاریخ درج خبر: 1405/03/23  |  کد خبرنگار: 185854  |  نام خبرنگار: فهيمه قربانيان
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
 
نام:
اطلاعات تماس: (تلفن همراه یا ایمیل)
متن:
کد امنیتی:     
footer slimi
بالا